luni, 13 martie 2017

Sarutul de impacare !

De cate ori nu vi s-a intamplat sa va certati cu persoana iubita ? Presupun ca de nenumarate ori….

Se spune ca certurile destrama o relatie,dar uneorii ele ii cladesc o temelie mai puternica si ii izoleaza peretii.Sunt unele certuri absurde,care provin din prostia partenerilor si la care inca nu le gasesc un raspuns reprezentativ,dar asa e omul….
Deasemenea sunt si certuri pe motive bine intemeiate,care nu fac decat sa puna la incercare relatia,increderea,si nervii celuilalt .

Dar dupa razboiul de tipete,de perini aruncate prin pat,de insultari diminutivale cum ar fi(toanto,prostuto,prostanacule),urmeaza impacarea si ce este mai dulce decat impacarea? Sarutul de impacare, este acel sarut care te reinvie,iti aduce zambetul pe buze,te bine dispune si care te face sa resimti fiorii primei atingeri,a primei imbratiseri,a primului pupic pe obraz…

Dar cand totul revine la normal si crezi ca lumea este facuta pentru voi,incepeti sa va faceti planuri pentru weekend,sa alegeti numele viitorilor copii(chiar daca voi insisi sunteti niste copii) si nu faceti alceva decat  sa visati si sa aberati in continuare,Realitatea Va Trezeste !

Suna interfonul,cine este? vecinul caruia i-a fugit mana pe fundul iubitei,ce vrea?sa va invite la o cina (de ce nu sa repete experienta ).Suna si telefonul,e numar ascuns oare de ce nu foloseste propiul numar?ei bine e fosta iubita a prietenului si il intreaba daca nu cumva si-a uitat sutienul roz cu volanase  la el.Un fum care iti da senzatia ca esti claustrofob  vine din bucatarie,este doar mancarea cainelui care ati uitato la ”incalzit” ,apare si cainele,flamand si cu ochii milogi,parca va implora sa-l hraniti,iar voi ii aratati ca s-a ”supraincalzit” si alta data daca ii este foame sa nu aibe pretentii.

Si totul revine de unde am plecat,aceleasi tipete,aceleasi perini,aceleasi vorbe…

Ii recomand cainelui casti antifonice cu diametru de 30 cm,pentru orice eventualitate !

E dulce sarutul de impacare ? Merita o mica ”catastrofa nucleara” pentru ce v-a urma?

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie cu partenerii care se luptă în relațiile lor pentru că există o soluție de durată. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 3 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerea care îmi chinuia inima. Am fost rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor, așa că am făcut câteva cercetări pe internet și am dat peste un site web unde am văzut că Dr. Ellen, un vrăjitor, vă poate ajuta să vă recuperați iubiții. Am contactat-o ​​și a spus o rugăciune specială și vrăji pentru mine. Spre surprinderea mea, dupa 2 zile sotul meu s-a intors acasa. Așa că ne-am reunit și a fost atât de multă dragoste, bucurie și pace în familie. De asemenea, puteți lua legătura cu Dr. Ellen, un puternic asistent de soluții
    1) recâștigă-ți fostul iubit
    2) Aduceți soțul și soția împreună
    3) nu mai repeta coșmarurile
    4) Leac pe bază de plante pentru HIV și cancer
    5) Inel magic puternic
    6) farmec norocos
    7) Ruperea obsesiilor
    8) Probleme legate de naștere și sarcină. Contactați-l prin EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere